Tuesday, January 21, 2014

Antara POKEMON, ULTRAMAN, JEPUN, YAKUZA ... SuperUMNO yang berkuasa!!!

Rakyat Malaysia terkejut dan simpati dengan berita Anwar dilarang masuk ke Jepun?




Jawapannya...





COMEI TAK KAK NON?



Yang sebenarnya?



Yang lebih menarik ialah pendedahan ini...

SIAPA DIA NI?

Beliau ialah Yohei Sasakawa anak kepada pengasas Yakuza Jepun, Ryoichi Sasakawa dan selanjutnya boleh dibaca DI SINI...

Apa kaitan Nippon Foundation dengan Yakuza?


Hal dalaman Jepun, hubungan Nippon Foundation dengan Yakuza dan kontroversi lawatan Abe ke Yasukuni mungkin antara sebab halangan itu dibuat dan penerangan seterusnya ... DI SINI.

Oleh itu, jika benar ini adalah campurtangan UMNO dan Menteri Anifah Aman, memang benarlah kata-kata menteri itu seperti yang dilaporkan Agenda Daily;

"Kalau benar saya boleh halang Anwar masuk Jepun, saya Menteri Luar paling hebat...".

"Mungkin ada kaitan dengan isu dalaman Jepun, seperti undang-undangnya... saya pun tak tahu bila Anwar ke Jepun, daripada saya tulis surat untuk halang Anwar, banyak lagi perkara lain yang saya boleh buat...".

Hebat SuperUMNOkan?

 

No comments: